3 Temmuz 2014 Perşembe

Trafik ve kalıp denklemi....

Yazılarımı genelde cuma geceleri bir kadeh merlot şarap eşliğinde yanında bir parça isli peynir veya kaju ile yazarım. Bu sefer Ramazan'a denk geldik orta kıvamda çay eşliğinde yazıyoruz ya du bakalım....

Neyse efendim bu seferki konumuz yine trafikle alakalı. Motosikletleri ve motorcuları severim (apaçiler hariç) ve mümkün mertebe yol vermeye çalışırım.

İstanbul trafiği tüm dünya trafiğinin aksine genelde sağ şeridi sola göre hızlı akar, e bende malum %90 sağ şeridi kullanırım böylelikle emniyet şeridini kullanan özellikle çakarlı danalara tacizde de bulunurum. Neyse efendim şimdi ben en sağdan tın tın giderken mümkün oldukça sola yanaşırım ki emniyetten veya bariyerle çizgi arasından motorcu arkadaş rahat geçsin diye. (Aynamı düşünüyosam namerdim :))  )



Bazen sağol diye dıtdıt yapan arkadaşlara denk geliyorum, tebessümle cevap veriyorum onlara. Neyse efendim ben böyle kocaman neredeyse sıkışarak bir arabanın bile geçebileceği yer varken sağ tarafımızda, bazı danalar ısrarla benim sol tarafımdan geçmek istiyor. Ulan denyo zaten sen geç diye olabildiğince solumdaki arabaya yanaşmışım adamla ilişkiye girecez resmen ne b*k yemeye oradan geçmek istersin amacın çaban nedir?

İnsen dövmeye kalksan kask faktörü var bi kafaya bakar işimiz :) adam zaten zırhlı giyinmiş mübarek savaşa giden haçlı ordusu gibi, bişi işlemez. (Kask ve koruyucu ekipman takan arkadaşları canı gönülden kutluyorum)
Bazende özellikle yazın, bunalmışım camı açmışım kolumu dışarı uzatıyorum vıınnnnnnnnn diye bişi geçiyo yanımdan, kolumu refleksle almasam kol gitti a.q.
Arkadaşlar lütfen dikkat! Benim kol en fazla kırılır ama sen sinek gibi yapışırsın bir yere aman diyim.

Birde şöyle bir mevzu var, trafikte bir motor çarpıp kaçsa bir daha bulma şansın yok. Evet yok!
Bugün üşenmedim Cevizlibağ-Bahçelievler arası 5 km. E-5 de yanımdan geçen (en sağ şerit) motorların plakalarına baktım 50 motor geçtiyse sadece 11-12 tanesinin plakası düzgün okunuyordu. Bazısı ya yok, ya kıvrık, ya birşeylerle örtülü. Bi b*k yapacaksan motorla yaparsan yakalanma şansın sıfır! ;)

Katılıyorum maalesef Türkiye'de motosikletlere gereken değer trafikte verilmiyor. Çok horlanıp görmezden geliniyor belki ufak oldukları için.... Belki mi? Bence kesin!
Şöyle ki; Buna benzer bir hikaye daha size;
Benim araba sağolsun eşek gibi kocaman. ehem ehem :P (Suv değil o kadar da görgüsüz değiliz) Trafikte sıkıntısız gidiyorum, benzinciye girsem pompacı kapıyı açıyor falan filan;
Bir gün (bu kışın kar yağarken) bizim baldızın arabası bendeydi, onda da Getz var mavi. vay dedim ufak araba şıkşıkırdım gezelim biraz yerlerde kar mar neyse efendim iş yerine varana kadar en az 10 kişi sıkıştırdı, el kol hareketi, küfür :P ana bacı sövme ne ararsan var. Çoğuda ticari taksi. Ulan dedim nooluyo a.q. Kullanmamda da sorun yok, her gün gittiğim güzergah, acaba dedim arabanın yanında arkasında bişimi var indim baktım bişide yok. Kimse zikine takmıo trafikte küçüğüz diye. Gelen giden vuruyo a.q. Şamaroğlanı gibi. Bu bir iki gündür yine bende ufaklık, ulen yine trafikte şamaroğlanı oluyoruz... İnsan hemen "eski bir büyük kamyonet alim yiyosa gel sıkıştır bakalım tospa" düşüncesine başlıyor insan.
O zaman anladım ki her yerde (hayatta) olduğu gibi trafikte de büyük balık küçük balığı yiyor aga!
Motorcu kardeşlerim Allah kolaylık versin sizlere...




1 yorum:

  1. çok teşekkür ederim dostum ya bende bu gidişle arabaya geçicem ya da ya öldürücem ya ölücem

    YanıtlaSil